RK Slovenije
Območno združenje Koper

Gramšijev trg 1
SI-6000 Koper, Slovenija

M: 051 655 545
T: (05) 627 81 12
F: (05) 627 11 22

TRR: SI56 1010 0003 5369 105 Intesa San Paolo Bank
DŠ: 16635477

Uradne ure:
Ponedeljek: 9.00-12.00
Sreda: 9.00-12.00 in 14.00-16.00
Petek: 9.00-12.00

e-mail: info@rks-koper.si 

www.koper.ozrk.si

Lukacije Avtomatskih zunanjih defibrilatorjev - AED

https://www.ihelp.life/aedall (iHelp - obstaja tudi aplikacija za mobilne telefone)

http://www.aed-baza.si/ (AED baza Slovenije)

 

TEČAJ PRVE POMOČI ZA VOZNIKE MOTORNIH VOZIL

NASLEDNJI TERMINI: 

NOVEMBER-

Tečaj: 18.11. in 19.11.2019 ob 14:30- POLN TERMIN

DECEMBER-

Tečaj: 02.12. in 03.12.2019 ob 15:30- POLN TERMIN

Tečaj: 16.12. in 17.12.2019 ob 14:30

 

IZPIT PRVE POMOČI ZA VOZNIKE MOTORNIH VOZIL:

NOVEMBER-

Izpit 21.11.2019 ob 14:30

DECEMBER-

Izpit: 05.12.2019 ob 14:30

Izpit: 19.12.2019 ob 14:30


PRIJAVNICA NA SPODNJI POVEZAVI: 

Prijave sprejemamo osebno na združenju, Gramšijev trg 1, Koper ali po elektronski pošti na info@rks-koper.si

Mesto na tečaju in izpitu si zagotovite z izpolnjeno ter poslano prijavnico.

Prijavnica

VZOREC UPN NALOGA:

Položnica

TEČAJ PRVE POMOČI ZA DELOVNE ORGANIZACIJE

  • PO DOGOVORU - ZBIRAMO PRIJAVE

Prijave sprejemamo osebno na združenju, Gramšijev trg 1,Koper, po pošti ali elektronski pošti na info@rks-koper.si  Informacije na 05/627-81-12 ali 051/655-545.

Strokovno delo z brezdomnimi

V programu ponujamo sprejemanje, aktivacijo in soudeležbo kot strokovna izhodišča za delo z brezdomnimi s predpostavko, da imajo posamezniki pri sebi potenciale moči in ustvarjalnosti, ki lahko v spodbudnem okolju in z dodajanjem moči postanejo pomembna dobrina za njih in skupnost kot celoto. Osnovna posebnost programa je v tem, da omogoča brezdomnim možnost za aktivacijo, jim nudi prostor za delovanje in samopomoč.

Strokovni delavci delujemo po načelu majhnih korakov, kar omogoča slehernemu uporabniku, da doživi (vsaj majhen) uspeh, kar pa je osnova, na kateri lahko potem gradimo zaupanje in delovni odnos. Uporabnike sprejemamo takšne, kakršni so, in izhajamo iz njihovih potreb in želja – torej dodajamo moč tam, kjer sami izrazijo potrebo.

Na najrazličnejše načine se trudimo podpirati brezdomne – izhajajoč iz njihovih individualnih posebnosti in možnosti ter predvsem na osnovi zaupnega in dovolj varnega odnosa med strokovnjaki in uporabniki.

Delujemo po principu nizkopražnega pristopa, ki izhaja iz uporabnikov in uporabnic, njihovih potreb in sprejemanja njihovega načina življenja - izhaja iz sodelovanja z njimi. Brezdomnim nudimo sprejemanje tukaj in zdaj, brez teženj po spremembah ali pogojevanju, z raznolikimi možnostmi aktivnega preživljanje časa in pridobivanju pozitivnih izkušenj, hkrati pa jim zagotovimo podporo, spremljanje, zagovorništvo, informiranje, svetovanje. Spoštujemo in podpiramo uresničevanje pravic uporabnikov in uporabnic do:

  • sprejemanja odločitev (glede sprejemanja pomoči, informacij), zato sta vključitev in sodelovanje v programu prostovoljna;
  • možnosti izbire različnih oblik pomoči oziroma informiranja o virih pomoči;
  • varovanja osebnih in zaupnih podatkov o njih;
  • dostopnosti pomoči ne glede na biološke, osebnostne, statusne, nacionalne, verske, ideološke in politične razlike;
  • tega, da jih strokovni delavci in prostovoljci sprejemamo takšne, kot so, pri delu z njimi pa se opiramo na pozitivne dejavnike njihove življenjske situacije;
  • informiranosti o možnostih in omejitvah pričakovane pomoči;
  • možnosti ugovora in pritožbe v zvezi s potekom in učinkovitostjo pomoči

V skladu s specifiko brezdomske populacije pri našem delu razvijamo in upoštevamo naslednja načela:

  • načelo soudeležbe in skupnega dogovarjanja, postavljanja ciljev, vsebin dogovorov in načinov njihovega uresničevanja;
  • načelo majhnih korakov in postopnosti zastavljanja in uresničevanja ciljev;
  • načelo stvarnih (dovolj majhnih) pričakovanj uporabnikov, ki omogočajo, da skoraj vsak uporabnik doživi (vsaj majhen) uspeh, na osnovi katerega se lahko gradita nadaljnje zaupanje in sodelovanje (to pomeni, da z uporabnikom – v optimalnem primeru – spet in spet nadaljujemo sodelovanje, čeprav mu pri izpolnjevanju zastavljenih ciljev spodleti);
  • načelo vključevanja uporabnikov v čim več oblik in ravni sodelovanja v okviru programa;
  • načelo izhajanja iz doživljanj in motivacij uporabnikov, kar pomeni graditi odnose in dogovore na tistih področjih, na katerih uporabniki sami izražajo potrebe;
  • načelo kontinuiranosti odnosa – vzpostavljanje stalnosti v odnosu oziroma v ponudbah sodelovanja in pomoči;
  • načelo spodbujanja odgovornosti, lojalnosti in delovnih navad;
  • načelo spontanosti, "lovljenja" spontanih trenutkov za skupinsko in individualno delo ter prepoznavanje in "izkoriščanje" ugodnih razpoloženj in pripravljenosti za delo;
  • načelo dela v skladu z aktualnimi prioritetami uporabnikov v realnem času in prostoru (tu in zdaj);
  • predvsem pa načelo vzpostavljanja pozitivnih vizij, (ožje) delovnih in (širše) življenjskih; gojenje in ohranjanje upanja v odpiranje novih življenjskih možnosti.

  

Podeli:

RK Slovenije - Aktualno

Četrtek, 3. november 2016

Vlada umaknila obravnavo Zakona o tujcih

Nedelja, 6. november 2016

Zmaga na vsak način

Petek, 28. oktober 2016

Teden solidarnosti 2016

Znamka Aplikacija Daruj kri Telekom Slovenije Canon Revoz BESSY Anonimna e-prijava nasilja v družini Lek Pošta Slovenije NLB KRKA Tuš SKB NLB Vita Unicredit bank Luka Koper Si.mobil Petrol Mercator BSH BTC SAZAS Geoplin Medis MINT mitja Stopimo skupaj MDDSZ Sklad